domingo, junho 01, 2014

Zouk Your Body Vol.2 (2014)


















:: Tracklist ::..

01.Laura - Love De Toi                                    
02.Kim - Mal à T'oublier                                  
03.Jordan, M. - Je L'aime                                
04.Yoan - Baby                                            
05.Shaicho Black - Café Spécial                           
06.Nilâ Priss - Prendre Les Devants
07.Dj Jaïro - Tempo 106 (Feat. Kim)                       
08.Tareeq - Je Ferai                                      
09.Sweet Way - Accusé à Tort                              
10.Emmanuelie - Tu M'avais Dit                            
11.Lylah - Pour Le Meilleur                               
12.M.Wayne - Only Girl                                    
13.Marysa - Tudo (Feat. Shaicho Black)                    
14.Ali Angel - Sé'w An Té Ka Atann                        
15.Djelissa - Je T'attire (Feat. Doc J)                   
16.Miguelito - Mon Bébé (Feat. Teeyah)                    
17.Tina Ly - Lwen   
                                  
:: iNFO ::..

NOT FOR SALE !
Only for Preview !
IF YOU LIKE IT ,
BUY ORIGINAL
CD/DVD MUSIC !

:: Download ::..

UPLOADED
 

 TURBOBIT
 

DOWNLOAD @ MEGA . CO . NZ

Sem comentários: